onsdag 25 november 2009

Det var väldans #45


Se där ja!

... TV4 Sport kommer att sända ett nostalgiprogram om fotbollsguld i Sverige. Kommande måndag har turen kommit till Kalmar FFs fantastiska år 2008 som ju slutade med GUUUUULD!!!
Läge att sätta inspelningstimern på 17:55 - 18:30.
------------------------------------------------------------------

... Kovändning #2 för Kalmar FFs del kom under gårdagen. 20-årige Joakim Karlsson som efter säsongen fick kalla handen från klubben är nu välkommen tebax igen. Tydligen ville klubben ha lite attityd och därför ringde unge Karlsson igen, enlig Barometern.se.
Ja, undrens tid är då sannerligen inte förbi än. Hörde att Billy L behövde något att göra. Kanske får han och Benno ett samtal från Svante senare i veckan. Men välkommen tillbaka till Kalmar FF Joakim. om du nu väljer KFF. Tydligen var Öster och Sleipner intresserade också... fast det tror jag inte på ;)
------------------------------------------------------------------

Bäste Svante & co!
Jag läste att ni söker en marknadschef till er förening. Eftersom jag är rätt bra på att både räkna och att snacka tänkte jag söka tjänsten. Jag läste att ni står inför en stor explosion och tyckte att det lät spännande. Smällare och krut är kul fast ses inte med blida ögon från förbundet. Jag fick en SM-guldhalsduk av Staffan efter guldet i Halmstad. Får man två om man är chef över honom?
Läste vidare att ni "hellre ser att det blir rätt person än att ni tar ett för snabbt beslut". Det låter ju bra. Ring 073...........9 så kan vi väl talas vid.

/Redaktören
------------------------------------------------------------------

... men hur går det med offerterna på arenan? Blev det nåt eller var alla förslag för dåliga? Eller har jag missat allt i ärendet?
------------------------------------------------------------------

... Han nyförvärvet i Gävle... vad hände med honom?

/Redaktören

1 kommentar:

Mats sa...

Två jobb lediga i Kalmar då....?