onsdag 14 oktober 2009

Tack och hej...



... leverpastej!

Snart är det över. Snart är det slut. Snart finns inte Lasse Lagerbäck kvar som förbundskapten för det svenska fotbollslandslaget. Nu är det 45 minuter kvar till avspark mot Albanien. Ytterligare 90 minuter + en paus senare går svensk fotboll in i en ny era. För inte lär Portugal loosa mot Malta? Om de gör det så gör väl Sverige samma sak mot Albanien är jag rädd. Nä, det är över, det är slut och inget VM blir det heller.

Pessimist? Javisst!

Samtidigt är jag väldigt nyfiken på vad framtiden har i sitt fotbollssköte. Vem tar över? Eller vilka tar över landslaget? Efter matchen ska jag leverera mitt/mina förslag på en ny förbundskapten. Men först öl och chips i soffan och en trevlig stund framför TV:n.

/Redaktören

Inga kommentarer: