måndag 15 februari 2010

OS-paus


Redaktören har svårt att slita sig från OS-soffan.

Nä, det här går inte. Det går ungefär lika bra för mig att blogga om Kalmar FF som det gör för di svenske i OS. En medioker åttondeplats som bäst, typ.

Får nog vackert konstatera att bloggen får ta en lite paus under OS. Fokus på denna jättetillställning ådrar sig mitt intresse alldeles för mycket för att jag ska hinna plita ner lite väl valda fraser på bloggen just nu.

Dessutom behöver jag fundera igenom mitt allsvenska tips en stund till innan det publiceras. Men hinner jag så ska det väl kunna bli några inlägg även under OS.

Nu väntar Peter Gerhardsson och Mattias Ranegie i förra årets succélag BK Häcken på mig. Håller som bäst på med en serie kring de allsvenska lagen i Göteborg. Sedan tillbaka till den väl uppvärmda TV-soffan och det 5-1-ljud som numera strömmar ut ur redaktörens OS-utrustning.

/Redaktören

Inga kommentarer: