söndag 2 augusti 2009

Vårgårda klockan 11.22



Precis när jag sitter och känner mig ensam och övergiven som Kalmarsupporter i Vårgårda så händer det. Fram kliver funktionär, Ingmar Johansson och utbrister det förlösande orden...
- Jag håller också på Kalmar FF!

Tack Ingemar. Har faktiskt aldrig känt mig så mycket på bortaplan som under denna förmiddag i Vårgårda.
- Jag hörde att du håller på Kalmar så jag var la tvungen att kölla in vem du va, sa Ingemar och log.
Hans son, som också håller på KFF, ska visst bo kvar här i stan och det kan bli en sittning hemma hos honom efter cykeltävlingarnas slut. De vore la nött dä :)

Nu dök det upp en datakille igen och snackade något om en internetlina på 100/100.
-Jaha, sa jag.

/Redaktören

3 kommentarer:

Owe sa...

Hej Redaktören

Bra att du har fått KFF sällskap nu när du är i fiendeland Vårgårda, Fåglum, Skogsbygdens IF Linnea Liljegärd har många supportrar omkring Vårgårda.

Hoppas att du får uppleva bra cykeltävlingar.

Vi får se om Emma eller Susanne kan vinna idag.

Jag hoppas att du får rätt i ditt tips på hemmavinst ikväll.

100/100 det blir sprinterlopp :-)

Owe sa...

Hej Redaktören.

Släpp ingen "j*v*l över bron"

Så hoppas vi på 3 pinnar ikväll.

Danny Avdic och Emir B, Daniel Nordmark om han kommer in i matchen, Daniel Mobaeck, Amadou Jawo är jättefarliga.

Nu får vi kämpa i ca 30 minuter till inkl övertid.

Kämpa, Kämpa, Kämpa Kalmar FF's röda bröder nu så kulan glöder.

Redaktören sa...

Å vi släppte ingen över bron!!!
3-1 var bara såååå gött!