lördag 13 mars 2010

Nervöst


Min KFF-vägg som jag just nu knäböjer inför.

Nerverna utanpå och en personlig laddning som skulle kunna få berg att rämna. Där har ni läget så här 3 timmar innan avspark på Fredriksskans. Just nu tillber jag min KFF-vägg här hemma i Lindome i hopp om kraft ovanifrån.

Annars: Oroande med Mendes magsjuk. Vet fortfarande inte om han är helt borta från dagens startelva mot IFK Göteborg. Med i truppen är han i vart fall. Wastå i målet tydligen och Berisha på bänken. Lite överraskande att Lantz ändå är utanför truppen idag.

Återstår också att se om unge Israelsson kan få plats i startelvan eller ej. Det surras rätt mycket om det just nu. Själv kommer jag att följa matchen via TV eftersom jag och lilla frun bokat in oss på Tofta Herrgård sedan en lång tid tillbaka. Det pinsammma i historien är att det var jag som fick välja vilken helg vi skulle bo där. Hur tänkte jag där???

/Redaktören

2 kommentarer:

Luntmakaren sa...

0 - 2 efter 35 mionuter,
målvaktsbyte, 1 - 3 i halvtid.
Slutresultat 3 - 3.
Übrigens: Håller på Mjällby f.n.

Redaktören sa...

He he!
Skulle det bli 6 mål i premiären så vore ju bara det helfestligt. Nu kör vi!!!