tisdag 3 mars 2009

Redaktörens tips inför Allsvenskan 2009 närmar sig


Sluttabellen 2008. Ljuv läsning :)

Tabellen från 2008 är förstås en ljuv läsning. Kan den bedriften upprepas även 2009. Tvivlen är många men tipsen är än så länge få. Redaktören kommer inom en mycket snar framtid att tippa den allsvenska sluttabellen 2009 på den här bloggen.

Jag måste bara samla ihop de sista trådarna i och kring lagen i serien innan jag kan lägga ut mitt tips. Hur raffinerat som helst så kommer jag att lägga ut texten kring det lag jag tippar som sist i serien först. Nästa dag (eller när jag orkar) kommer näst sista lag att läggas ut osv osv. Så småningom kommer även Redaktören fram till vem som vinner allsvenskan 2009. Tro´t eller ej :)


Kan Henkes HIF ta hem skiten? Är det Stockholmslagens tur?
Eller får KFF jubla igen?


Så vill du du få en bild av hur allsvenskan kommer att sluta i år så bör du hänga med på den här bloggen. Nu drar sig Redaktören tillbaka, gnuggar sina geniknölar och pluggar in faktan kring lagen. Inom en mycket snar framtid drar jag igång med det hela.

Under tiden hoppas jag att alla läsare på den här bloggen går in och tippar själva i enkäten här till höger.

Så häng med du med och gör DIN röst hörd!

/Redaktören

1 kommentar:

Bullen sa...

Naturligtvis kommer Helsingborgs IF att ta hem allsvenskan 2009. Och förhoppningsvis hamnar GAIS långt ner.