onsdag 6 maj 2009

Det var väldans #18

...vad Man U spelade ut det där Londonlaget i går. 3-1 blev det till slut med Manchester Uniteds siffror först. Herregud sicken fotboll :) 2-0 redan efter en knapp kvart. Den 27 maj är det redaktören som damsuger sin Uniteddörrmatta lite extra, tar fram unitedölglaset, sätter på sig den röda tröja och virar in sig i halsduken. Då blir det fest!
------------------------------------------------------------------

...att Rami Shabaan står i kväll mot Kalmar. Ska bli spännande att se vem som får hål på honom först ;)
------------------------------------------------------------------

...vilken tur att man inte har Com Hem.
------------------------------------------------------------------

...vad jag lider med Darren Fletcher som ju missar CL-finalen på grund av en domare som inte riktigt hade bestämt sig innan han halade upp det röda kortet.
------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------
/Redaktören

3 kommentarer:

Owe sa...

Ett nytt namn på Com Hem borde vara Gå Bort till en kompis som inte har Com Hem.

Jag håller med dig att det inte var fair emot Darren.

Jag själv anser inte att det ens var värt en varning jag anser att det var kamp om bollen det borde vara tillåtet även innanför straffområdet även om att vi får acceptera att domaren gör lite fel ibland men inte gärna utvisning när han försöker att spela rent och fair play.

den ena linjedomaren var lite halvblind och det kanske var orsaken till att han var enögd han ville inte se att MUFC sprang offside massor av tillfällen.

Oerhört snabbt passningsspel inom laget MUFC nästan lika bra som Barcelona mot Real madrid senast.

Redaktören sa...

Det där med att United sprang offside hela tiden stämmer faktiskt Owe. Jag reagerade själv på det. Var linjedomaren mutad?

Owe sa...

Jag hoppas inte det, jag tycker om rent spel men vi kan inte veta säkert hur det ligger till.

Om några timmar hoppas vi på kraftfull attityd och bra inställning mot Hammarby och Rami med ödmjukhet visar att vi vill vara med i matchen från första till sista sekunden.

Må bästa lag vinna ikväll i alla fall om det är rödvita laget som vinner. :-).