onsdag 12 november 2008

En rätt vesen dag

Idag har det sannerligen inte hänt mycket i redaktörens liv. Efter att ha skjutsat tjejerna till dagis och skolan såg jag filmen "The Eye" här hemma. Inget vidare till film och inget jag kommer att komma ihåg direkt.

Tog mig till Kungsbacka för att fika. Skönt, gott och avkopplande. Läste GT men fann inget intressant att läsa där. "Zlatan har spelar mest i hela Europa", stod det. Jaha!

Åkte till en hästshop och köpte lite vinterridkläder till tjejerna. Dyrt men välbehövligt. Satt själv och frös på hästryggen i måndags så jag tänkte i förebyggande syfte för tjejerna. Fantastiskt kul att rida i måndags, men kallt och blött. Bättre avkoppling än ridning finner jag svårt att hitta.

Åkte sedan med lilla T till läkaren och kollade hennes opererade fot. Allt såg bra ut och Dr Runge såg nöjd ut när hon sprang omkring i en stor sal fylld med fem betraktande doktorer runt om. Kändes lite som hon uppträdde för dem...

Väntar på klartecken att få biljetter till "Mary Poppins" på Operan här i Göteborg i kväll. Blir det så så låter det ju både kul och kulturellt.

Softa!


/Redaktören

Inga kommentarer: